събота, 27 февруари 2010 г.

Сънени мъдрости

Тези дни ми прави впечатление, че първите ми мисли при събуждане ми подсказват съществената страна на текущо обсебващите ме екзистенциални проблеми. В момента на събуждане имам сравнително ясна и изчистена формулировка за това кое точно представлява проблем, какво искам и какво ме измъчва.

Малко по-късно през деня, след като вече съм станала и задействала нормалните неща, тези формулировки се покриват, изчезват...сякаш съм затулила проблема, защото се залисвам с текущите неща или започвам да го виждам другаде, а не там където всъщност се е проявил. Така ми се струва, че става.

А възможно е също сънят просто да е смлял информацията от последните впечатления и на събуждане да съм имала готовата формулировка...обобщението за това, което ме е мъчило. За всеки случай в момента ми се струва, че такова сутрешно просветление е наистина много дълбоко и насочващо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар